17 października 2017

Palmiry

Czuwaj!

Zbiórka w piątek (20.10) o 19:00 pod szkołą podstawową w Jabłonnie. wyjeżdżamy komunikacją miejską.
Powrót w sobotę (21.10) około godziny 21 wynajętym autokarem na parking przy arenie w Legionowie .

Nocleg: OSP Laski Partyzantów 30, 05-080 Laski


Koszt biwaku: 20 zł. (Ciepły posiłek w sobotę na zlocie, Ubezpieczenie, Pamiątkowy znaczek, Transport powrotny autokarem)

Lista rzeczy do wzięcia:

Palmiry 2016
1. Plecak a w nim:

- śpiwór i karimata
- LEGITYMACJA SZKOLNA
- 20 zł
- PISEMNA ZGODA RODZICÓW NA UCZESTNICTWO W BIWAKU
- 90-minutowy ulgowy przesiadkowy bilet na 1 i 2 strefę
- ciepłe ubrania do spania
- kurtka przeciwdeszczowa OBOWIĄZKOWO
- polar/bluza
- czapka i szalik + rękawiczki
- pełny mundur (jednolite spodnie) 
- 1,5L wody
- jedzenie na kolacje, śniadanie (jemy w zastępach - dzielimy się by za dużo nie dźwigać + będzie możliwość zrobienia herbaty na miejscu - termosy mile widziane na trasę kolejnego dnia)
- czekolada mile widziana - dodaje energii!
- ciepłe skarpetki + komplet bielizny na zmianę + koszulka na kolejny dzień
- długopis, zapałki
- menażka na zastęp
- nóż do robienia kanapek

2. Na sobie:

-wygodne, ciepłe rozchodzone buty (Będziemy dużo chodzić)
-ciepły komplet ubrań -> bluza(inna niż w plecaku), ciepła kurtka, rajstopy.

PROSIMY O PRZYNIESIENIE WYPEŁNIONYCH ZGÓD NA PRZYNALEŻNOŚĆ, BEZ WYPEŁNIONEJ ZGODY DZIECKO NIE MOŻE JECHAĆ NA RAJD. Osoby które nie dostały zgody mogą ją pobrać klikając w link: https://zhp.pl/wp-content/uploads/2015/01/zal_1_u_gk_112_2016_zgoda-na-przynaleznosc.docx
BARDZO PROSZĘ O ROZSĄDNE PAKOWANIE, wszystko będziemy nosili na plecach, a trochę trasy mamy przed sobą :)
WSZYSTKO MUSI BYĆ SPAKOWANE W PLECAKU, NIC NIE NIESIEMY W RĘKACH.

RZECZY KTÓRE MOGĄ ZMOKNĄĆ PROSIMY O SPAKOWANIE DO TOREB FOLIOWYCH ORAZ DO ŚRODKA PLECAKA. NA ZEWNĄTRZ PLECAKA MOŻE BYĆ JEDYNIE PRZYTROCZONA KARIMATA.


Do zoaczenia
Kadra